Lees, leer en doe-blogs
Klik op een van onderstaande artikelen of zoek hier binnen de blogs
Ondernemen in crisistijd – Tips om er sterk uit te komen
[boekverslag Ondernemen in crisistijd van Femke Hogema] Handvatten en stappen waar iedere ondernemer met en zonder personeel sterker van wordt ...
Tips voor de beste LinkedIn kopregel
Hoe val je op met je kopregel in LinkedIn?Snapt men direct wat jij te bieden hebt als ze jouw LinkedIn ...
LinkedIn Hoe maak je een persoonlijke uitnodiging
Bij het uitbreiden van je LinkedIn netwerk is het aan te raden een persoonlijke uitnodiging te sturen. Het zijn immers ...

Hoe werkt het LinkedIn algoritme? Tips voor meer bereik
Beter scoren als je weet hoe het LinkedIn algoritme werktOm gevonden te worden als expert is het goed om je ...
Boek schrijven? – Praktische tips voor ondernemers die een boek willen schrijven
Interview met Hanneke de Wit, auteur van ‘Van Passie naar Boek’ In het traject van het schrijven van mijn boek ...
Clubhouse voor jouw bedrijf – laat jezelf zien als vakmens
In een vorige blog heb ik je uitgebreid uitgelegd wat Clubhouse is, hoe je dit audio platform start en wat ...
Clubhouse – Wat is het en hoe start je?
Clubhouse is een nieuw social media platform. Nou, nieuw is het niet, maar het is ineens bekend geworden in Nederland ...
Hoe maak je een poll in LinkedIn
Interactie met potentiële klanten [Liever video? Klik hier ‘Meer interactie op LinkedIn – Hoe maak je een Poll?’] Ga het ...
Wat als je geen eigen LinkedIn bedrijfspagina mag maken
LinkedIn inzetten voor je bedrijf samen met je medewerkers. Dan maak je een LinkedIn bedrijfspagina en ga je daarmee actief ...
Direct naar de blogcategorie:
Check ook mijn blogs op LinkedIn
- LinkedInBedrijfspagina-Hoe maak je van je werknemers TOP ambassadeurs? Tips voor MARCOM professional om commitment en medewerking te krijgen van je collega’s
- Waarom jouw artikel/blog op Linkein – voordelen waarom je zou moeten bloggen op LinkedIn Pulse + praktische uitleg
- Die zin wordt goud waard over peroonlijke uitnodigingen op LinkedIn
- Wie is jouw Truus Uitleg waarom het belangrijk is jouw ideale klant te bepalen.
- 5 Trotse tekens verkopen niet over het belang van je kopregel in LinkedIn. Je bent zoveel meer dan ‘Eigenaar/Owner/CEO’
Op de hoogte blijven?