Wat kan ik voor jou betekenen?
Ik help je met het verbeteren van jouw LinkedIn strategie
Wat kan ik voor jou betekenen?
Ik help je met het verbeteren van jouw LinkedIn strategie
In contact met nieuwe klanten
Door de juiste boodschap te richten op de juiste mensen op het juiste platform bereik jij je doelgroep. Meer klanten door LinkedIn met een sterk LinkedIn profiel en effectieve content, gericht op jouw ideale klant. Actief en effectief LinkedIn inzetten.
Laat klanten naar jou toekomen!


Met inzet van je team groeien
Meer mensen bereiken door met je team ook op LinkedIn samen te werken. Je medewerkers zijn immers het visitekaartje van je organisatie. Samen ga je jullie kennis delen. Ieder met behoud van zijn/haar eigen identiteit.
Laat zien dat jullie de expert zijn. Daarmee trek je klanten aan.
Lead generatie via social selling. Warme acquisitie door Thought Leadership.
Inspiratie voor content die raakt ?
Elke keer iets interessants posten zonder in herhaling te vallen en te irriteren. Dat kan. Informeer je klant zodat deze aangaat en contact met je opneemt, klant bij je wordt. Niet steeds ad hoc iets bedenken, maar structureel je content plannen met behulp van je communicatieplan. En trucjes zodat het je niet zoveel tijd kost.
Content die klanten aantrekt!

Welke training past bij jou?
Twijfel je?
Neem contact op voor persoonlijk advies:
Bel : 06 238 728 35
‘Trudy traint ondernemers om online beter zichtbaar
te worden zodat ze fijne klanten aantrekken.’
Ik train je om er online uit te springen
✅ op een manier die bij jou past
✅ zodat het onderdeel van je dagelijkse routine wordt
✅ én die je fijne klanten oplevert
Wat anderen zeggen over Trudy:
Waarom Trudy?
Praktisch advies. Ik vertel je niet alleen WAT je kunt doen, maar vooral HOE je het kunt doen. Niet iedereen is hetzelfde, ik kijk naar hoe het kan werken voor jou. In jouw unieke situatie met jouw unieke werkwijze Ik kijk direct met je mee en we gaan direct DOEN.
Kennis en ervaring. Ik heb jarenlang ervaring als Marketing Manager bij internationale bedrijven, o.a. Sanoma en Mattel. Daarna maakte ik zakelijk (en privé) de overstap naar biologische voeding en werkte ik 4 jaar als Marketing Communicatie Manager bij TerraSana Natuurvoeding. En ik werk als interim marketeer bij diverse bedrijven. Zo houd ik goed voeling met wat je als marketing manager meemaakt als je LinkedIn meer wilt inzetten met je team. ‘Voeten in de klei’ dus.
Nu ben ik zelf ondernemer. Ik geef LinkedIn Marketing trainingen. Op verzoek van een uitgever heb ik een heel praktisch LinkedIn boek geschreven: Spring eruit met LinkedIn. En ik ben online LinkedIn trainer bij Frankwatching.