Lees, leer en doe-blogs
Klik op een van onderstaande artikelen of zoek hier binnen de blogs
Wie is jouw doelgroep? – Vragen om je ideale klant te vinden
Wie is jouw ideale klant Berichten plaatsen op social media is best lastig. Wat willen jouw volgers lezen? Bij elk ...

Doelen stellen – Inkijkje in mijn ‘WHY’
Nieuw kwartaal – tijd voor reflectie Altijd even een dingetje die Omzetbelasting aan het einde van het kwartaal. Niet mijn ...

Hashtags – Op LinkedIn beter gevonden worden door gebruik van Hashtags
Gebruik jij #Hashtags op LinkedIn? Je hebt het vast al gezien op LinkedIn; de hashtags zijn terug van weggeweest. Op ...

Post in LinkedIngroep 4 x beter gelezen – Het hoe en waarom van LinkedIngroepen
LinkedIngroepen krijgen meer aandacht van LinkedIn. Dat is goed nieuws, want berichten in een LinkedIngroep worden vier keer beter gelezen ...

Wat is jouw omzet?
Wat is jouw omzet tot nu toe? Het is nu februari, halverwege het 1e kwartaal. Je bent lekker bezig met ...
Waar kom jij ’s ochtends je bed voor uit?
Probeer jij wel eens vlees aan vegetariërs te verkopen? Oh, ik trap er steeds weer in. Ik sta met passie ...

LinkedIngroepen gaan veranderen – Start er nu mee
LinkedIn is er al een tijdje mee bezig maar nu is het zover: De LinkedInGroepen gaan veranderen. Als LinkedInexpert kreeg ...

Hoe bouw je een relevant LinkedInnetwerk – 10 tips
Hoe kun je je LinkedInnetwerk zo uitbreiden dat het je daadwerkelijk die geweldige opdracht of die topjob op gaat leveren? ...

LinkedIn aanbeveling vragen – hoe werkt dat?
LinkedIn aanbeveling vragen – hoe werkt dat? Het volstaat niet meer om zelf te zeggen dat je goed bent. De ...
Direct naar de blogcategorie:
Check ook mijn blogs op LinkedIn
- LinkedInBedrijfspagina-Hoe maak je van je werknemers TOP ambassadeurs? Tips voor MARCOM professional om commitment en medewerking te krijgen van je collega’s
- Waarom jouw artikel/blog op Linkein – voordelen waarom je zou moeten bloggen op LinkedIn Pulse + praktische uitleg
- Die zin wordt goud waard over peroonlijke uitnodigingen op LinkedIn
- Wie is jouw Truus Uitleg waarom het belangrijk is jouw ideale klant te bepalen.
- 5 Trotse tekens verkopen niet over het belang van je kopregel in LinkedIn. Je bent zoveel meer dan ‘Eigenaar/Owner/CEO’
Op de hoogte blijven?