Lees, leer en doe-blogs
Klik op een van onderstaande artikelen of zoek hier binnen de blogs

Hoe werkt Instagram op je computer
“Kan ik Instagram niet gewoon op mijn computer doen?”, is een veelgehoorde vraag. Vind jij Instagram op je mobiel maar ...
Hoe werkt Twitter? 15 tips voor zakelijk Twitter
Hoe werkt Twitter? Is Twitter nog wel interessant? Moet je nu als zzp’er Twitter zakelijk in zetten? In deze blog ...
Hoe nodig je connecties uit voor je LinkedIn bedrijfspagina
Update juni 2020 Meer volgers op je LinkedIn bedrijfspagina, dat is je doel. Meer mensen bereiken met de berichten die ...
LinkedIn Training – Tips om direct zelf te doen
LinkedIn Training nodig? Dat is een goed idee, want LinkedIn wordt door steeds meer mensen ingeschakeld om te netwerken en ...
Waar ga jij heen met Werkantie?
Werkantie; even time-out om aan je bedrijf te werken. Met Marketingcoaching en lekker buiten bewegen. Op het strand. Doe je ...
Hoe maak je een blog in LinkedIn?
Je bent gaan bloggen. Super! Dat gaat je echt helpen om je klantenkring uit te breiden. Bloggen is namelijk heel ...

Hoe krijg je je workshop vol?
Hoe krijg je je workshop vol? Tips om meer aanmeldingen te krijgen voor je workshop, training of andere bijeenkomst ...

Zo maak je voor 10 weken social media berichten
Wil je niet elke keer iets hoeven verzinnen om op je Facebookpagina te plaatsen of voor op LinkedIn? Maak dan ...

5 tips om beter gevonden te worden
Wil je dat klanten naar jou toekomen? Ben je toe aan meer klanten, maar heb je geen zin om te ...
Direct naar de blogcategorie:
Check ook mijn blogs op LinkedIn
- LinkedInBedrijfspagina-Hoe maak je van je werknemers TOP ambassadeurs? Tips voor MARCOM professional om commitment en medewerking te krijgen van je collega’s
- Waarom jouw artikel/blog op Linkein – voordelen waarom je zou moeten bloggen op LinkedIn Pulse + praktische uitleg
- Die zin wordt goud waard over peroonlijke uitnodigingen op LinkedIn
- Wie is jouw Truus Uitleg waarom het belangrijk is jouw ideale klant te bepalen.
- 5 Trotse tekens verkopen niet over het belang van je kopregel in LinkedIn. Je bent zoveel meer dan ‘Eigenaar/Owner/CEO’
Op de hoogte blijven?