Dat is altijd een lastige vraag. Het hangt van veel factoren af. Je moet hier wel een lange termijn plan voor hebben.
- Wat is de taal van je doelgroep? Hoe bedien je die het beste?
- Heb je voldoende mensen in huis die content in de verschillende talen kunnen maken en de webcare kunnen doen?
Voldoende mensen voor lange tijd bedoel ik dan. Als je verschillende pagina’s maakt moet je de volgers wel continue van interessante informatie voorzien. En werken met je volgers, mensen uitnodigen, interactie creëren en inzetten voor je lead generatie.
Je kunt starten met het profiel in meerdere talen te maken. Dan heb je wel 1 pagina met 1 tijdlijn, maar de informatie over jullie bedrijf krijgt de lezer te zien in de taal die die persoon heeft ingesteld.
Als je veel volgers hebt in een bepaalde taal of regio kun je je berichten targetten op die taal/regio. Dan krijgen die mensen alleen die taal te zien.
Lees meer in deze blog LinkedIn bedrijfspagina in meerdere talen
Geef een reactie